Monday 25 April 2011

Beby..Beby besar..Beby boolat..Bebyboo..=)

Since aku Darjah Satu lg..aku dah ade anak buah..
(anak abg@akak aku )..aku baru masuk drjah satu dah dpt pangkat 'aunty'
hohoho...best..dgn itu minat terhdp budak2 ni sebati dlm diri aku sndiri..
tidak susah jugak bagi aku utk menjaga dan menguruskan ank2 ayam ni..eh..ank ayam pulak..
(sejak bile ayam beranak) hohoho..tolongla!!!nyampah aku!!
seperti biase ank2 buah aku panggil aunty die ni "CIK DA"..
yg Aku nk cite Arni sebenarnye tentang..

geLagat anak2 buah aku..

kelakar betol la..
tp xsemua la yg ade tabiat pelek cam ni..
ok..first aku cite tntang ank bongsu abg long aku...
nur hani zulaikha (beby)
Ni die...NuR haNi ZulaikHa Bt YuSaiNy..Sorg yg Comei n manje Ngan Umi diE...Rela xikot Kakak2 nye TEngOk konSert maHer Zain DRpd menInggalkAn umi nYEr sorg2 Kat ruMAh..mule2 nak Ikot..sampAi sepaRuh jalAn nak Balik uMah..bEtuah pUnye anAk..pAnggilan manje nyEr 'BEBy'
mASE kecik2 dulu Beby ni kalau minum Susu..Mesti die Akan gaRu pampers die..(pampers bukannye gatal) tp tia kali nk isap susu..kalau die xpkai pampers pon..umi die kene cr pampers yg xgune lg..die pon amek pEgang..n sambil isap Susu..die gaRu2 paMPers tu..kah2...Pelik je...



ara2,,ish2 ape nk jd..bertaubatlah..hahaha

seterusnye yg tengah lending terbongkang cam ank gajah diatas ni namenye ARADHIYA BT YUSAIDY
anak kedua abg aku yg ke 5..korang tengok die buat ape!! tak senonoh langsung! isap susu sambil KOREK PUSAT!!nasib x 'korek2 ciom'..hahahha..dr ara kecik sampai ke besar mmg xhilang tabiat yg tak bermoral si ara ni..xtau ikot perangai sape (cikda???)
oh tidak cikda xisap susu botol..cikda isap susu tin..hahaha~~
walaupon aku selalu mengalih posisi tgn ara dr pusatnye..
die ttp kembali mengoREK pusatnye..
shabas betHA hei!! tum hara dil kya karo!!( mksudnye..bsr2 jgn korek bnde lain..wakaka!!)



budak kecik ni..namenye YasseR sAddiQ..
peh mcm name org arab..(tp bapak nye hitam je aku tgok??) bajet saddiq sigaraga..hahahah..
ni ank buah aku paling LATEST..hahha..baru 3 bulan..Tp ko tgok botol susu hijau die nih..BOsa nk mamPos!! aku pggl die spoNgeboB...sbb muke die Bntuk segi Empat..kahkahkah!!
Tp Yaser ni tabiat die..kalau isap susu tutup mate..nnt besar2 nnt..dah boleh jalan..isap susu sambil jalan smbil tutup mate..masuk longkang..memang naye!hahah..so yaser..udoh2 la tu ttp mate..buke yer..geram betol aku sorang ni...
muahh..SPONGEBOB!!!!!
HOOOOOHHHOOOOOOHHHOOOOO..



 okes..Sambung lagi..huhu..yg kanan ni
'Nur Sarah Zulaikha bT yusaiNy'
ank kedua abg long aku..
yang ni mase kecik punye la gemok...lengan die berketol2 mcm isi durian,,
akak aku ckp mase mgandungkan pompuan nih..die suke mkn doyan..
nsb tak tajam2 mcm doyan..WAKAKAKAK!!
pggilan manjenye 'adik'
adik ni mase kecik2 aku xtaula mcmne die isap susu,
die normal je rasenye..hahahhha..



afaf amanie =)
yang rambut ala2 pelakon korea ..cite 'my girl ni..
namenye..afaf amani bt daniel sallehi...ank akk aku jugak..
mmg muke die ni laen sket pd abg2 n akk die..
sbb die comei banyak sket..hahahahha..pompuan ni..
klw isap susu aku xpasti la cmne gayenye..
tp die mmg suke senyum..murah dgn senyuman..
kecik2 dh pndai snyum..nnt besar2 org suke..
bagus2...tp kdg2 sorg ni mgade jugak..degil..
bese la ank bongsu..huhu..manje sket.,,


danish aniq aiman & darsya adinie..
darsya adinie & danish aneeq aiman
anak abg aku yg ke4...ha...tu belah kanan ni..
yela tu tersengeh mcm ank kambing tuh..
ni mase dorang mule2 nak msuk sekolah tadika..
amboi suke bebenor!!
dorang ni giler glamor sket..pantang nmpak kamera..
msti ade muke dorang..bese la..

..ckp banyak..asyik menyanyi je...lagu 'nobody' siap gaye2 skli!!aduh,,,
kalah cikda,,jatuh market aku..hhohohohoo...
si abg ni..mmg petah berckp..
kalau bercakap...gaye doktor flsafah (mummy die kate),,
hahhaa..
si dasya(kakak, name manjenye)
suke malawa..
nk pkai lipstik mummy..rambut brpe kali dh buat kt salun..
lps curl rebond..lps rebond..curl..
cikda pon sound..botakkan je!!!
teros nanges....hahahahhahaha...


kalau nk crte semua..ramai sgt wei..ank buah aku 18 org dah..ni cte yg ade pic jela..yg lain tu edisi akn dtg ye..

2 comments:

  1. good job 4 a beginner mcm kamu.keepit up..bgus2,sonok bca blog kamu,senyum je baca,xmbosankan.bak dafi kate..terbaeekk

    ReplyDelete
  2. pOn ade!!!!! menyampah aku seko nih..hahaha

    ReplyDelete